Menu
0
Gratis thuisbezorgd v.a. €75
Veilig (achteraf) betalen
30 dagen bedenktermijn

Klantenservice

Contact opnemen?

Wanneer je een vraag/opmerking hebt of graag een vrijblijvende offerte ontvangt voor een grote bestelling, neem dan gerust contact op. Onze verkoopadviseur staat graag voor je klaar.

Telefonisch kun je ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00 op 0519-23 44 00

Mailen kan altijd via [email protected] of maak eenvoudig gebruik van het contactformulier hieronder.

Je kunt ook een bericht sturen via whatsapp. Klik op de whatsapp button rechts onder aan de website en start een whatsappgesprek met onze verkoopadviseur.

0519 - 23 44 00
0519 - 23 44 00
Thus Living

Keppelstraat 10

9101 MV

Dokkum, the Netherlands

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Mijn Thus Living account
Hoe kan ik bij Thus Living een eigen account aanmaken?

Dat kan eenvoudig, en raden we zeker aan. Zo kun je hier alles vinden over jou bestellingen, verlanglijst, jou vragen (en onze antwoorden), jou gegevens etc. 

Bovenaan de webshop vind je een icoon wat er uit ziet als een poppetje. Wanneer je hier op klikt kun je of via Facebook een account aanmaken, of je registreert met je e-mailadres via deze link: Account aanmaken

 

Kan ik ook een product bestellen zonder een account aan te maken?

Absoluut. Vul dan tijdens het bestellen van je product(en) je volledige gegevens in zodat wij de order correct kunnen verwerken en versturen. 

Bestellen
Wat zijn de levertijden?

Er zijn verschillende manieren waarop artikelen die je hebt besteld geleverd kunnen worden. Als je artikelen hebt besteld met een levertijd, geldt dat de bestelling geleverd wordt zodra het laatste artikel binnen is gekomen in ons magazijn. Kleine artikelen worden geleverd door een pakketdienst. Indien het een pakketverzending betreft, wordt het pakket met PostNL of RW Koeriers naar je verstuurd. Hiervoor geldt bij veel artikelen 'op werkdagen vóór 17.00 uur besteld is de volgende dag in huis'.

Er zijn ook diverse product(groepen) waar een levertijd geldt van 2-5 werkdagen of soms langer. Dit proberen we per product duidelijk aan te geven.
Grote(re) artikelen en meubelen worden geleverd door de gekwalificeerde chauffeurs van ons transport of door onze logistieke partner. In dat geval wordt er contact met je opgenomen om de afleverdatum vast te stellen. Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je van ons een bericht over de verzendwijze.

Hoeveel betaal ik aan verzend- en servicekosten?

Wat je betaalt aan verzendkosten hangt volledig af van je bestelling. Is je bestelling 75,- euro of hoger dan wordt de bestelling gratis thuisbezorgd. Voor een aantal artikelen zijn wij helaas genoodzaakt verzendkosten te rekenen. In de winkelwagen zie je wat de verzendkosten voor jouw bestelling zijn.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, vaak wel. Als je bestelling verzonden is via PostNL of DPD Nederland kan je de de zending volgen. Via je mail krijg je een bevestiging van de bestelling met daarin de link waarmee je de bestelling kunt tracken. Mocht je bestelling verzonden worden door RW koeriers zullen we dat per mail aan je laten weten. In dat geval word je telefonisch in contact gebracht met RW koeriers en kun je zelf een gewenst bezorgmoment aangeven. Dit kan vaak al binnen 1-3 dagen, of indien gewenst wat later.

Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?

In het geval van meubelbezorging neemt de vervoerder contact met je op om een bezorgmoment af te spreken. Er wordt vroegtijdig een indicatie gegeven van het bezorgtijdstip, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

In het geval van bezorging via RW koeriers kun je contact opnemen met RW koeriers. Deze gegevens ontvang je na je bestelling. Jullie kunnen dan samen een bezorgmoment afstemmen. Dit kan vaak al binnen 1-2 dagen. Indien gewenst mag het dan ook nog een aantal dagen blijven staan zodat jij nog ruimte kan vrij maken in huis voor je bestelling!

In het geval van postbezorging kun je het moment niet zelf uitkiezen, maar je kan je pakketje wel volgen waardoor je precies weet wanneer en hoe laat je thuis moet zijn.

Wanneer er niemand thuis is bij de eerste bezorgpoging probeert de bezorger het pakket af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje achter met een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kun je zelf een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22:00 uur. Wanneer je niets doet komt de bezorger de eerstvolgende bezorgdag nog een keer langs.

Indien er niemand thuis is bij de tweede bezorgpoging, brengt de chauffeur het pakket naar een PostNL-afhaallocatie. Ook dan laat hij een briefje achter waarop aangegeven staat waar je het pakket kunt ophalen. Het pakket staat 2 weken bij de PostNL-locatie. Daarna zal het terug worden gestuurd naar ons magazijn.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat is helaas niet mogelijk. 

Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?

Dit is natuurlijk vervelend! Wij gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Stuur ons een e-mail met daarin de naam, het ontbrekende artikel en je bestelnummer. Wij zullen zo snel mogelijk controleren waar het is misgegaan en het missende artikel naar je toesturen.

Leveren jullie in het buitenland?

Wij leveren Nederland en België. Voor België zijn de verzendtarieven anders. Deze tarieven worden automatisch berekend in het bestelscherm. Voor meer informatie kun je altijd even bellen, whatsappen of mailen!

Leveren jullie ook op de Waddeneilanden?

Wij leveren ook op de Waddeneilanden, alleen kan het zijn dat je bestelling er iets langer over doet dan dat is aangegeven bij de levertijd. Je kunt ons altijd even bellen of mailen voor meer informatie.

Hoe werkt aflevering met meubeltransport?

De meeste pakketten worden geleverd door de pakketdienst. Soms is een pakket te groot, te zwaar of te kwetsbaar om met de reguliere pakketdienst te laten leveren. In dat geval wordt je pakket afgeleverd door het transport. Voor het maken van een bezorgafspraak wordt telefonisch contact met je opgenomen. Je ontvangt een tijdsblok waarbinnen je thuis moet zijn. Hierdoor hoef je niet de hele dag thuis te blijven, maar slechts een deel van de dag.

Wij leveren alle artikelen tot aan de eerste drempel van je eigen woning. In een appartementencomplex brengt de chauffeur je bestelling dus naar de gewenste verdieping, mits er een lift aanwezig is en de bestelde artikelen hierin passen. Indien er geen lift aanwezig is, dien je zelf zorg te dragen voor het transport naar de gewenste verdieping. Bij een eengezinswoning zal de bestelling bij de voordeur worden afgeleverd.

Hoe kan ik een product bestellen?

Bestellen kan door op de productpagina het aantal producten in te vullen die je wilt hebben. Vervolgens kun je op 'In winkelwagen' klikken. Vervolgens kun je direct klikken op 'Bekijk winkelwagen', dit kan ook op een later moment als je nog door wilt winkelen. Je kunt altijd naar je winkelwagen rechts boven in de pagina. 

Klik op 'Bestelling afronden', bevestig je bestelling door je gegevens in te vullen, kies je gewenste betaalwijze. Na je bestelling ga je akkoord met de algemene voorwaarden en kun je de bestelling plaatsen. 

Hoe kan ik producten met elkaar vergelijken?

Grote kans dat je meerdere producten gevonden hebt die jij interessant vind, en je vind het lastig om te kiezen. Daarom hebben we een extra tool in de webshop ingebouwd zodat je kunt vergelijken

Hoe vergelijk ik meerdere producten?

Klik op een product wat je eventueel graag wilt kopen. Boven de prijs en omschrijving vind je een icoontje rechtsboven aan. Beweeg je muis er over en je ziet staan: 'Toon in vergelijking'. Wanneer je hier op klikt, kun je rustig verder shoppen. Als je een ander product vind en je wilt één van de beiden kiezen, kun je opnieuw klikken op 'Toon in vergelijking'. 

Dit zelfde icoon vind je ook helemaal bovenaan in onze webshop. Wanneer je hier op klikt, kun je perfect de producten naast elkaar vergelijken. Ideaal om je beste product uit te kiezen!

Ik wil later weer verder shoppen, kan ik mijn producten ook opslaan ?

Dit kan! Bovenaan de webwinkel zie je een hartje, en wanneer jij met je muis over het hartje schuift zie je staan 'verlanglijst'. Op deze manier kun je eenvoudig je producten opslaan en vind je ze altijd weer terug!

Verzenden
Door wie wordt mijn bestelling thuisbezorgd?

Wij werken met diverse distributeurs. Een deel wordt verzonden door DPD, een deel door PostNL. Een ander (groot) deel wordt verzonden door RW Koeriers

Met PostNL en DPD werken wij samen voor veelal de kleinere pakketten en bestellingen. Ideaal: maak gebruik van de Track en Trace code om je bestelling te volgen.

Met een groot deel van de veelal grotere pakketten en bestellingen werken wij samen met RW Koeriers. Ideaal: jullie komen telefonisch met elkaar in contact en stemmen zo een datum/tijdstip af die voor beide partijen past. Ook 's avonds bezorgen is geen probleem. Uniek: soms al dezelfde dag of de volgende dag in huis. Maar misschien heb je het liever nog niet direct in je huis staan vanwege verbouwing of ruimtegebrek. Dan slaan ze het tijdelijk voor jou op. 

Na je bestelling ontvang je van ons de bezorginformatie per e-mail waarin je ziet door wie en hoe je bestelling wordt bezorgd.

Wat is de levertijd op mijn bestelling?

Op het moment dat u product op voorraad is streven wij een levertijd na van 1-5 werkdagen. Veel producten zijn uit voorraad leverbaar.

Het kan zijn dat een product niet op voorraad is, dan vermelden wij bij op de productpagina welke levertijd aan het product verbonden is. Bijvoorbeeld: De levertijd van dit product is ongeveer 2-3 weken of 'Vandaag voor 17 uur besteld, morgen in huis.'

Wanneer er meerdere producten worden besteld bestaat er de mogelijkheid dat de producten binnenkomen op verschillende dagen. U betaald uiteraard maar 1 keer verzendkosten. 

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de hoogte van uw bestelling. 

 

1. Bestelling boven de €75 

U betaald geen verzendkosten.

2. Bestelling onder de €75

De verzendkosten staan bij uw product vermeld.

 

Retourneren
Ik wil mijn product retourneren. Op welke manier kan ik dit doen?

De makkelijkste manier om je product te retourneren is via je eigen account op https://thus-living.webshopapp.com/account/ Na het inloggen kun je al je bestellingen bekijken. Naast de producten vind je een retourknop. Via deze knop kun jij je retour bij ons aanmelden. Wij beantwoorden dit met een retourformulier en verdere instructies om je product naar ons te retourneren.

Op welke manier moet ik het product inpakken om het terug te sturen?
  • Het product dient geretourneerd te worden in de originele verpakking. Pak het product weer zorgvuldig in, zoals het ook uit de verpakking kwam? Op die manier verdiend dit nog nieuwe product een tweede kans!
  • Let er op dat alle kaartjes, labels, handleidingen of andere bijbehorende documentatie aanwezig zijn.
  • Bij het dichtmaken van de doos graag geen gebruik maken van Ductape.
  • Wanneer je de verpakking al hebt weggegooid, geen probleem. Bij terugkomst bepalen wij de staat van het product en de waardevermindering. Zorg je voor een stevige verpakking, vergelijkbaar aan de verpakking van Thus Living?
  • Wanneer je het product hebt ingepakt, kun je de bijgevoegde of later ontvangen verzendlabel invullen en op de doos plakken.
  • Zodra wij het product retour hebben zorgen we dat het geld zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5 werkdagen dagen naar je wordt overgemaakt.
Naar welk adres kan ik mijn product(en) retourneren?

Het juiste adres vind je altijd op het retourlabel die je van ons ontvangt. Het kan dus niet standaard teruggestuurd worden naar het adres op onze website. Onze voorraad staat verdeeld over diverse locaties.

Hoe weet ik of mijn retourzending goed is aangekomen?

Zodra jouw retourzending bij ons is binnengekomen ontvang je van ons binnen 24 uur een bevestiging per e/mail.

Heb je binnen 48 uur nog geen enkele ontvangstbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op via [email protected] 

Ik heb geen printer waarmee ik een verzendlabel uit kan printen.

Geen probleem! Schrijf de informatie van het verzendlabel dan op een papier, en niet op de verpakking, en plak vervolgens het papier goed op de verpakking.

Vergeet niet om óók het retournummer te schrijven op de het papier. Anders is het onmogelijk het retour in ons magazijn te verwerken.

Is het ook mogelijk dat producten door Thus Living worden opgehaald bij mij thuis?

Helaas, dit is niet mogelijk. Je kunt jouw product retourneren via het meest dichtstbijzijnde Post NL punt: https://www.postnl.nl/locatiewijzer  

Kan ik het product ook zelf terugbrengen naar een adres?

Dit is niet mogelijk.

Zijn er ook kosten verbonden aan het retourneren?

Ja, de kosten om te retourneren zijn voor jou als klant. De kosten hiervoor kunt u vinden via https://www.postnl.nl/tarieven/Pakket/ 

Zijn er uitzonderingen op retourneren?
  • Je kunt het product alleen retourneren of omruilen in de originele verpakking, indien dit redelijkerwijs mogelijk is, die alleen dusdanig geopend is geweest om het artikel te kunnen beoordelen of je deze wilt behouden.
  • Je dient het product zonder montage- of transportschade aan ons te retourneren. Mocht het product beschadigd zijn, dan mag je het nog steeds retourneren, maar zullen wij de waardevermindering die daarvan het gevolg is, bij jou in rekening brengen.
  • Maatwerk producten kunnen niet retour worden gemeld. Je kunt hierbij denken aan specifiek overeengekomen kleuren van banken etc. Bij de standaard artikelen die op de website staan aangeboden heb je altijd het retourrecht.
  • Er kan een prijsvermindering ontstaan wanneer een product beschadigd of zonder originele verpakking retour komt.
  • Wanneer jouw product defect of beschadigd is binnengekomen, zonder jou toedoen, vragen wij jou dit binnen 24 uur te melden aan onze klantenservice via e-mail: [email protected] met bijbehorende afbeeldingen waar de mankement(en) duidelijk te zien zijn.
Kan ik mijn retour annuleren?

Dat is niet nodig. Wanneer het product niet binnen 14 dagen bij ons binnenkomt wordt het retour automatisch geannuleerd.

Kan ik ook één van de bestelde producten retourneren?

Dit is geen probleem. Stuur alleen het product retour wat je niet wilt houden, en vermeld het bijgeleverde retournummer. In je account kun je aanvinken welk product je wilt retourneren.

Er mist een onderdeel van mijn bestelling. Hoe lossen jullie dit op?

Met een incompleet product kun je niet verder! Neem contact op met ons via [email protected] wij gaan zorgen dat het ontbrekende onderdeel zo snel mogelijk wordt na geleverd.

Mijn product is beschadigd bij mij aangekomen. Krijg ik een nieuwe?

Zeker, als het zonder jou toedoen is beschadigd voordat het door jou is gebruikt krijg je van ons een nieuw product. Je kunt dan kosteloos je product aan ons retourneren. In dit geval vernemen wij graag binnen 24 uur van jou per e-mail ([email protected]) , zonder ondubbelzinnigheden, dat het product beschadigd is, inclusief foto’s als bewijs van de schade.

Ik heb een verkeerd product ontvangen wat ik niet heb besteld. Wat nu?

Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Laat je het ons zo snel mogelijk weten? Stuur een bericht naar [email protected] Wij zullen vervolgens zorgen dat het juiste product zo snel mogelijk naar je toe komt.

Krijg ik na het retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Eigenlijk altijd wel. Echter heeft dit ook te maken met de staat van het product bij terugkomst. Wij hopen dat je even zorgvuldig omgaat met de producten als wij dit doen.

Om er zeker van te zijn om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen moet je op de volgende punten letten: zorg dat het in originele staat terug komt, onbeschadigd, incl. alle onderdelen die in de verpakking zaten. Zo dragen we samen bij aan een tweede kans van dit nog nieuwe product!

Mocht dit niet het geval zijn, bepalen wij bij binnenkomst de staat van het product en zou er waardevermindering kunnen ontstaan.

Hoeveel waardevermindering kan er optreden nadat ik het heb geretourneerd?

Er zijn twee soorten kosten die zorgen voor waardevermindering:

  1. De kosten om het product opnieuw te verkopen, adverteren, nieuwe foto’s en verpakken. Hiervoor rekenen wij standaard 10,-
  2. Het product is minder waard geworden doordat het is beschadigd, de verpakking is beschadigd, of het is incompleet. De maximale waardevermindering kan oplopen tot 25% van de aankoopprijs.
Ik heb een andere vraag.
Mijn vraag staat hier niet boven. Hoe kan ik jullie bereiken?

Wanneer je een hele andere vraag/opmerking hebt of graag een vrijblijvende offerte ontvangt voor een grote bestelling, neem dan gerust contact op. We helpen je graag.

Telefoon en whatsapp: +31 (0)519 - 23 44 00

Email: [email protected] of maak eenvoudig gebruik van het contactformulier .

Je kunt ook de chatfunctie (via whatsapp) onderaan deze website gebruiken.

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.